اسیر جاذبه سیب و گندمم یک عمر/ دعا کنید دست من به آسمان برسد
حضور تا ظهور
از سال 260 امام حاضر است غیبت به معنای عدم رؤیت است نه عدم حضور
درباره وبلاگ


به سایت حضور خوش آمدید من را با نظرات خودتون سر فراز کنید
نويسندگان
بسم الله...

سلام دوستانم

یاد زمانی افتادم که زود به زود می آمدم و اگر پست جدید نداشتم لااقل کامنت جدیدی جواب می دادم.

هااااای جوانی کجایی که یادت بخیر.....

دارم دچار افسردگی می شوم. کمی روحیه می خواهم. بس که روحیه داده ام تمام شده ام.

نمی دانم به بن بست رسیده ام یا.....

دوست خوبی دارم که روزی به من جمله ای گفت به این مضمون:

در انتهای کوچه ی بن بست هم راه آسمان باز است!

دعا کنید بال هایم باز شوند. خیلی وقت است که با پاهایم راه می روم.....

یا حق



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





پيوندها


ورود اعضا:

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 91
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 92
بازدید ماه : 395
بازدید کل : 125397
تعداد مطالب : 79
تعداد نظرات : 10
تعداد آنلاین : 1